Vrije tijd

Thuis Bij Mij


Zoals sommigen van jullie wel weten vind ik het ontzettend leuk om foto’s te maken van ons huisje en ze dan te plaatsen op Instagram. Daar heb ik heel veel plezier in en ik heb daarin min of meer ook een nieuwe hobby gevonden. Instagram is een ontzettend fijn platform waarin ook bijzondere vriendschappen zijn ontstaan. Het is het meest sociale medium dat ik ken. Ik word gevolgd door de meest uiteenlopende mensen met ook de meest uiteenlopende soorten interieurs. Het is 1 grote familie. 

Soms word ik benaderd door bedrijven zoals Kwantum of Hema en dan wordt aan mij gevraagd of ze mijn foto mogen gebruiken voor eigen gebruik. Het gaat dan uiteraard om de producten die ik gefotografeerd heb en waarin ik hen getagd/vermeld heb. Ik vind dat leuk en ik geef daar dan ook graag gehoor aan. 

Vandaag kreeg ik een melding dat mijn huiskamer en een persoonlijk stukje informatie over mij en mijn huis is geplaatst in Stek Magazine. Het stukje en de foto’s van mijn ‘binnenkijken’ kun je hier vinden: Thuisbijmij Stek Magazine 

En zo heeft ieder zijn ding, jij het jouwe en ik het mijne. ♡ 

Liefs. 

4 gedachten over “Thuis Bij Mij

Plaats een reactie